Nu esti inregistrat! Inregistrati-va si fiti activ!

       Portal
       Ajutor
       Regulament
       Echipa
       Server       Contacteaza-ne!
Ai vrea sa fi o parte din echipa forumului? Atunci, alatura-te!
Cerere de administratori/moderatori etc Cereri deschise!
In cautare de server Urgent(click)
Forumul are o noua infatisareDetalii
Cum sa va preveniti impotriva hack-erilor. - How to prevent being hacked?


Ghid Ninja-Arc

 Tequila
Community owner

Locatie : HD

Vezi profilul utilizatoruluihttp://metin2-romania.forumhit.ro
MesajSubiect: Ghid Ninja-Arc Dum Mar 21, 2010 10:46 pm
STATUS : Metoda ,,traditionala" de construire a
arcasului este 2DEX-1VIT ( cine nu ma crede , sau are ceva impotriva sa
consulte GHIDUL DE CONSTRUIRE ( RO ) sau diferitele threaduri despre
ninja'ul pe arc de pe alte forumuri ) .
`Ce inseamna DEX? Well , la ninja Dex'ul joaca un rol ft important , scazand dmg'ul primit si marind dmg'ul dat de competente.
`Ce inseamna VIT? Toate clasele au nevoie de VIT , punctele puse pe aceasta marind PV'ul si DEF .
Dupa ce aceste 2 statusuri vor fi maximizate (90) continuam cu punctele
pe STR iar apoi pe INT . Nu ar strica cateva puncte pe INT ( 8-9)
pentru a reduce consumul de potiuni albastre.
SKILLURI : Primul master la ninja'ul pe arc ar trebui
sa fie SAGEATA OTRAVITA , nu da mult dmg dar are o sansa de otravire ft
ridicata ( 46% la M5) iar cu acest skill puteti otravi mai multi
mobi/oponenti . Dupa ce ati facut M1 la SAGEATA OTRAVITA , punteti
toate punctele pe SAGEATA DE FOC ( skillul cu cel mai mare dmg din
toate competentele ) iar asemanator sagetii otravite , puteti rani mai
multi mobi/oponenti .
Al 3'lea MASTER ar trebui sa fie FOCUL REPETAT , poate ataca o singura
tinta dar are un dmg destul de frumos iar timpul de incarcare relativ
mic ( 15 secunde)
Al 4'lea MASTER este decizia dvs:
PLOAIA DE SAGETI : Dmg mic dar foarte bun la luring ( to lure=a atrage ) si in warr'uri deoarece poate lovi mai multi oponenti .
MERS DE FULG : Acest skill , la ninja arcasi nu ofera nici un bonus
in plus ( cum face camuflajul la ninja ( bonus ambuscada ) sau la
samani ( viteza farmecului) ci doar ofera o viteza destul de mare de
deplasare , foarte folositoare atat in luring cat si in war sau dueluri.

[ Ca o paranteza , cu MERSUL DE FULG ridicat la un M decent si un scut imun la necunostiinta nimeni nu te poate atinge. ]

ARMURI / ACCESORII : Din pacate , skillurile noastre
au cea mai lenta incarcare ( 25 25 15 18 31) de aceea avem nevoie de
iteme cu VITEZA FARMECULUI de exemplu PAPUCII EXTAZ , COLIERUL DE CUPRU
etc.
Arma?Arma cea mai buna ( de la lv 30+ pana la 45+) este ARCUL CORN
.Arcul corn , la ninja este asemanator FMS'ULUI , RIBU'LUI ,
EVANTAIULUI VANT DE TOAMNA SI A CLOPOTULUI ANTIC , acesta oferind
PAGUBA MEDIE si PAGUBA COMPETENTEI.Cand cautati un ARC CORN , uitati'va
la PAGUBA COMPETENTEI , care mareste dmg'ul dat de skilluri , PAGUBA
MEDIE fiind un lucru minor ( efectele se vor vedea de la -20%)
.Arcul are cel mai mare dmg din tot jocul ( un arc de 30 are un dmg mai mare decat o arma de 45) .
NOTA FINALA : Nu subestimati puterea arcasului , un
arcas construit corect poate bate playeri cu 4-5 lvl mai mare ca ei ,
singurul inamic adevarat fiind SURA'UL PE MAGIE dar cu o strategie
adecvata si multa rabdare si acestia pot fi invinsi.
Sa nu va fie frica sa va miscati , in dueluri ninja'ul arc nu trebuie
sa stea niciodata intr'un singur loc , acesta fiind un mesaj de genul
,,Hai , loveste'ma !" .Primesc multe mesaje dupa dueluri de genul ,,Hai
ma in P**a mea de ce fugi?",,Lasule , fugi , de ce fugi?"
Lumea trebuie sa inteleaga , ninja'ul arc , samanul vindecator si
sura'ul black magic au skilluri de departare , nu trebuie sa stea pe
loc.
Samanul vindecator si ninja'ul au skilluri de viteza , acestea spunand
practic .. ,, FUGI !" daca avem skilluri de viteza de ce sa nu fugim
?Sunt doar pentru deplasare sau ce?